Un sucevean și-a pierdut viața într-un incendiu provocat de o butelie de aragaz

Un bărbat de 82 de ani și-a pierdut viața într-un incendiu provocat de o butelie de aragaz, în locuința sa din satul sucevean Neagra Șarului. Focul a izbucnit astăzi, în jurul orei 11.00, și a distrus diferite bunuri. De asemenea, s-au degradat finisaje interioare. La fața locului au ajuns pompierii militari cu două autospeciale de […]

The post Un sucevean și-a pierdut viața într-un incendiu provocat de o butelie de aragaz first appeared on Suceava News Online.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*