UTA și brandul Neumarkt, partenere în autenticitate și tăria de caracter: „Să ne bucurăm împreună de cât mai multe reușite!”

Cu ocazia conferinței de presă săptămânale, clubul UTA a anunțat concretizarea unui nou parteneriat. Alături de gruparea fanion a Aradului vine Heineken România, o companie de renume care își va promova unul dintre produse, respectiv berea Neumarkt®, la început prin bannere pe stadion sau pe diferitele materiale promoționale ale clubului. „Ne bucurăm să oficializăm colaborarea cu HEINEKEN România, care, prin brandul Neumarkt®, un nume important din portofoliul companiei, este acum lângă noi. Suntem onorați de asociere și suntem convinși că vom avea realizări pe măsura așteptărilor tuturor. UTA este cel mai reprezentativ reper al Aradului, iar concretizarea relației cu un  partener de o asemnea anvergură ne determină să credem că, împreună, vom deveni – cu toții – și mai puternici. Bun venit, HEINEKEN România, în familia UTA!”, a transmis Codru Grădinariu, directorul general al UTA-ei.

Arădean getbeget, Gheorghe Andresz, directorul de vânzări al companiei a subliniat următoarele: „Autenticitatea și tăria de caracter sunt parte din personalitatea brandului Neumarkt®. De fiecare dată când le recunoaștem la ceilalți, le promovăm așa cum putem mai bine, iar asocierea cu UTA Arad este încă o ocazie extraordinară de a face acest lucru. Ne dorim să construim un parteneriat de tradiție, așa cum le stă bine unor nume puternice, care împărtășesc aceleași valori și dorința de a fi alături de suporterii din Arad. UTA Arad este o legendă locală, iar noi, HEINEKEN România, căutăm permanent să ne conectăm într-un mod cât mai relevant cu comunitățile locale. Strategia noastră de sustenabilitate, Brewing a Better World, are o componentă dedicată susținerii comunităților. Ne bucurăm, deci, să adăugăm încă o inițiativă care ne aduce aproape de comunitate, împărtășind pasiunea pentru performanță și energia fabuloasă a competițiilor. Mult succes, UTA Arad, să ne bucurăm împreună de cât mai multe reușite!”

Despre HEINEKEN

HEINEKEN este cea mai mare companie internațională producătoare de bere din lume. Este producătorul de top al brandurilor premium de bere și de cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken®, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. HEINEKEN este angajată în procese de inovare, investiții în branduri pe termen lung, execuția vânzărilor și managementul costurilor. Prin strategia ”Brewing a Better World”, sustenabilitatea este parte a business-ului companiei. HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, deținând poziții de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Are peste 85.000 de angajați și operează fabrici și alte facilități de producție în peste 70 de țări.

În România, HEINEKEN oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, câteva dintre acestea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul HEINEKEN față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile: peste 1.100 de angajați în România, aprovizionare de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicare agendei de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.

 

0
0

Articolul UTA și brandul Neumarkt, partenere în autenticitate și tăria de caracter: „Să ne bucurăm împreună de cât mai multe reușite!” apare prima dată în sportarad.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*